Osobowość biznesowa
Towarzyski.
Właściciel biznesu nastawiony na relacje.
Właściciel firmy, którego najbardziej dominującą cechą jest towarzyskość, nie będzie miał problemów z codziennymi spotkaniami z innymi właścicielami firm, potencjalnymi klientami, sprzedawcami i przyszłymi pracownikami. Taka osoba często ma tysiące znajomych na portalach społecznościowych, pełną listę kontaktów w telefonie i nie może załatwić żadnej sprawy, nie wpadając na ludzi, których zna. Lubi wydarzenia networkingowe i często jest członkami organizacji, klubów i zarządów w swojej społeczności. Taki typ osobowości skupia się przede wszystkim na budowaniu relacji i wykorzystuje swoje naturalne zdolności do budowania relacji i przekonywania klientów, aby wybrali ich firmę, produkt lub usługę zamiast konkurencji. Zdolność do szybkiego nawiązywania przyjaźni ujawnia się w procesie sprzedaży bezpośredniej, ponieważ głęboko poznaje swoich klientów i autentycznie chce im pomóc w zaspokojeniu ich potrzeb i spełnieniu oczekiwań.

Tacy ludzie mogą spędzać mniej czasu, skupiając się na codziennych zadaniach związanych z zarządzaniem firmą, ponieważ wolą spędzać czas ze swoimi klientami i pracownikami, budując relacje i nawiązując kontakty z innymi osobami. Może się okazać, że taka osoba będzie musiała zatrudnić kogoś do pomocy w zadaniach administracyjnych, których wymaga firma. Czasami, takie osoby zmagają się również z problemem zamknięcia transakcji, ale wtedy chętnie korzystają z pomocy współpracownika, który pomoże im z konwersją sprzedaży.

Takie osoby zrealizują sukces w biznesie, który polega na rozwijaniu relacje i interakcji z osobami, które zainteresowane są jego ofertą. Mogą one nie być zwolennikami pracy, wymaga wysokiej koncentracji i dokładności. Taka osoba stawia na relację.
Informacje dodatkowe
Zarezerwuj omówienie wyniku testu
Udostępniam Tobie mój kalendarz.
Wybierz dogodny termin i godzinę.
Made on
Tilda